CEO’s PostNL & De Persgroep spreken bij Digital Transformers Awards ’17

Grote investeringen in digitale transformatie

Christian van Thillo staat al 27 jaar aan het hoofd van De Persgroep, in Nederland vooral bekend van landelijke kranten als Het Parool, Trouw, Algemeen Dagblad en De Volkskrant. De uitgever begeeft zich de laatste jaren echter steeds nadrukkelijker in het crossmediale domein. Van de investeringen die De Persgroep jaarlijks doet, wordt zo’n 80% ingezet ter bevordering van de digitale transformatie.

Succesvolle digitaliseringslag

Herna Verhagen is sinds 2012 CEO van PostNL. Onder haar leiding is het bedrijf in de afgelopen vijf jaar getransformeerd naar waar het nu staat. PostNL is een financieel gezond bedrijf dat voldoende winst maakt om te kunnen investeren in groei en innovatie en dat snel groeit in de pakkettenmarkt. Het bedrijf is hard op weg om het logistieke e-commerce bedrijf van de Benelux te worden.

Bekende namen onder genomineerden

De award-avond van Digital Transformers wordt dit jaar gepresenteerd door Jim Stolze, pionier op het gebied van digitale transformatie en drijvende kracht achter de Europese TEDx-conferenties. Als juryvoorzitter bepaalt Stolze samen met voormalige winnaars Robert van Geffen (Philips) en Anouk Beeren (Deli XL) wie de winnaar wordt.

Over Digital Transformers

Digital Transformers zet het digitale talent in Nederland in de schijnwerpers en ondersteunt de digitale ontwikkeling van bedrijven door op onderscheidende wijze inspiratie, inzicht en ontwikkelmogelijkheden te bieden. Door de digitale revolutie zijn bedrijven genoodzaakt de essentie van hun organisatie te herdefiniëren.

Oprichters van de Digital Transformers Awards zijn recruiter Newpeople, digital agency Mirabeau en pr-bureau Lubbers De Jong. Tot de sponsoren behoren Microsoft, Cognizant en Emerce.